Sinulle räätälöity fysioterapia | Lappeenranta

Fysiowire on laadukas asiakaslähtöinen fysioterapiapalveluiden tuottaja Lappeenrannassa. Fysioterapeuttisen hoidon tarkoituksena on auttaa ja helpottaa erilaisia kehon kiputiloja, kireyksiä, särkyä, jomotusta taikka muita oireita, jotka eivät tunnu poistuvan normaalilla levolla tai kehonhuollolla. Koska kunkin asiakkaan oireet ovat yksilöllisiä, myös hänelle suunnattava fysioterapia on yksilöllistä. Tarjoamme monipuolisesti erilaisia fysioterapiahoitoja pyrkimyksenämme lievittää oireita, helpottaa niitä sekä ehkäistä niiden uusiutumista. Fysioterapiaan voit tulla lähetteellä tai ilman. Meille voit tulla kauempaakin, ja palvelemme Lappeenrannan ohella myös esimerkiksi Joutsenon, Luumäen, Taipalsaaren, Ylämaan, Nuijamaan, Savitaipaleen ja Lemin alueen asukkaita. Ota yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.

Ajan voit varata helposti ja nopeasti sähköisen ajanvarausjärjestelmämme kautta.

Mitä on fysioterapia?

Fysioterapia on yksilöllistä liikkumis- ja toimintakyvyn ylläpitämistä ja edistämistä. Koulutettu fysioterapeutti toteuttaa liiketerapian ja fysikaalisen hoidon osaavasti ja harkitusti. Kaikki fysioterapeuttiset hoitomme perustuvat tutkimukseen ja sopivien hoitomenetelmien valintaan. Laadimme yksilölliset hoitosuunnitelmat yhdessä asiakkaan kanssa. Seuraamme hoidon edistymistä ja annamme neuvoja tulevaisuutta varten.

Monipuolisia fysioterapiahoitoja Fysiowiresta

Hinnastosta löydät lisätietoja sekä kaikki tarjoamamme fysikaaliset hoidot ja muut palvelut. Olemme erikoistuneet jalkaterapiaan ja meiltä saat myös klassista hierontaa.